Acest website foloseste cookie-uri pentru facilitarea accesului si livrarea multiplelor functionalitati. Daca veti continua sa navigati, vom considera ca ati acceptat folosirea acestora.
X

[MAXIMUM_COMPARE_PRODUCTS]

Produse
Produse

Intrebari frecvente

Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat după ce comanda ta a fost facturată poți descărca factura din contul tău de client. Intră în secțiunea Facturi din Contul tău, selectează perioada, descarcă factura și salveaz-o sau printeaz-o.

Nu am primit certificatul de garanție, cum procedez?

Pentru a intra în posesia certificatului de garanție te rugăm să trimiți un mail pe adresa vanzari@soliton.ro .

Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie să fac??

Contactează-ne la numărul 0213.107.443, sau prin e-mail completând formularul disponibil în secțiunea Reclamații & Sesizări , și în funcție de categoria din care face parte produsul tău îți vom indica soluția oportună

Cum aflu dacă produsul meu a fost reparat?

În momentul în care produsul tău a fost reparat, vei fi notificat în scris (mail/ SMS) în vederea ridicării lui.

Pot aduce personal produsul în service?

Da, dacă produsul beneficiază de certificat de garanție oferit de către Soliton Computers, poți aduce produsul la punctul nostru de lucru din Splaiul Independenței Nr. 319, Sema Parc.

Produsul s-a defectat, cum procedez pentru a fi reparat în garanție?

Dacă produsul se află în perioada de garanție, îl poți trimite gratuit în service prin curier sau personal. Poți de asemenea să folosești formularul de garanție, și un tehnician de la departamentul service vă va răspunde în cel mai scurt timp.

Contact și program de lucru service.

Departamentul Service poate fi contactat la numărul de telefon: 0372.772.682 sau prin email la adresa: service@soliton.ro , de luni până vineri în intervalul orar 09:30 – 17:30.

Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc produse/accesorii, cum procedez?

Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului prin completarea formularului de Reclamații & Sesizări . Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

Am primit alt produs decât cel comandat, ce trebuie să fac?

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului Reclamații & Sesizări , completând atât datele comenzii cât și denumirea produsului livrat.

Produsul primit prezintă un defect fizic, cum procedez?

Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamații & Sesizări . Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.

În cât timp este reparat un produs defect?

Termenul maxim de remediere în service a unui produs ce intră sub incidență Legii 449/2003, actualizată, este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea service.

Cum pot anula sau modifica o comandă activă?

O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numerul: 0213.107.443.

Pentru cât timp pot rezerva produse?

Produsele pot fi rezervate pe o perioadă de maxim 2 zile lucrătoare.

Cât timp este valabilă o factură proformă?

Factura proformă este valabilă 2 zile lucrătoare de la data emiterii.

În cât timp primesc banii înapoi în urma efectuării unui retur?

Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Soliton Computers, în contul indicat la completarea Formularului de returnare produse .

Când se livrează comanda mea?

Pentru produsele vândute și livrate prin curier vor ajunge la ține în aproximativ 24-48 de ore. În cazul ridicării personale de la punctul nostru de lucru, produsele pot fi ridicate după confirmarea lor de către agentul de vânzări.

Am pierdut certificatul de garanție, ce pot face?

Pentru a intra în posesia certificatului de garanție te rugăm să trimiți un mail pe adresa vanzari@soliton.ro .

Despre noi
Compania Soliton Computers a fost înfiintata în anul 2003 avand ca obiect principal de activitate importul și distributia de componente IT. Compania noastra opereaza exclusiv cu revanzatorii și vine in intampinarea acestora cu o interfata facila și profesionista.
Inregistreaza-te

Inscrieti-va la newsletter-ul nostru.

Pentru a va transmite prin email informații cu privire la noile produse si serviciile noastre va rugam sa completati campurile de mai jos:

powered by teamshare
© Copyright 2025 Soliton
designed by headstart.ro
Monitor Redragon Rediamond 25 inch 144Hz Full HD negru
Cod pachet GM7FT25
0 buc. in stoc
0 buc. in stoc
Sistem gaming Inaza Dragon
Cod pachet INZ-DRAGON
0 buc. in stoc
0 buc. in stoc
0 buc. in stoc
Rack HDD Orico 2588US 2.5 inch negru
Cod pachet 2588US-BK
0 buc. in stoc
0 buc. in stoc
0 buc. in stoc
Rack HDD Orico LX Series L95SS 9.5mm Caddy 2.5 inch
Cod pachet L95SS
Peste 50 de buc.
Peste 50 de buc.
Baterie UPS Kstar 6-FM-7
Cod pachet 6-FM-7
0 buc. in stoc
0 buc. in stoc
Regulator automat de tensiune Kstar AVR 1000
Cod pachet AVR1000-S
9 buc. in stoc
9 buc. in stoc
Set surubelnite Orico ST2
Cod pachet ST2-BK
5 buc. in stoc
5 buc. in stoc
Placa de retea USB Orico UTJ-U2 USB 2.0 neagra
Cod pachet UTJ-U2-BK
0 buc. in stoc
0 buc. in stoc