Nu am primit factura. Ce fac?
Imediat după ce comanda ta a fost facturată poți descărca factura din contul tău de client. Intră în secțiunea Facturi din Contul tău, selectează perioada, descarcă factura și salveaz-o sau printeaz-o.
Nu am primit certificatul de garanție, cum procedez?
Pentru a intra în posesia certificatului de garanție te rugăm să trimiți un mail pe adresa vanzari@soliton.ro .
Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie să fac??
Contactează-ne la numărul 0213.107.443, sau prin e-mail completând formularul disponibil în secțiunea Reclamații & Sesizări , și în funcție de categoria din care face parte produsul tău îți vom indica soluția oportună
Cum aflu dacă produsul meu a fost reparat?
În momentul în care produsul tău a fost reparat, vei fi notificat în scris (mail/ SMS) în vederea ridicării lui.
Pot aduce personal produsul în service?
Da, dacă produsul beneficiază de certificat de garanție oferit de către Soliton Computers, poți aduce produsul la punctul nostru de lucru din Splaiul Independenței Nr. 319, Sema Parc.
Produsul s-a defectat, cum procedez pentru a fi reparat în garanție?
Dacă produsul se află în perioada de garanție, îl poți trimite gratuit în service prin curier sau personal. Poți de asemenea să folosești formularul de garanție, și un tehnician de la departamentul service vă va răspunde în cel mai scurt timp.
Contact și program de lucru service.
Departamentul Service poate fi contactat la numărul de telefon: 0372.772.682 sau prin email la adresa: service@soliton.ro , de luni până vineri în intervalul orar 09:30 – 17:30.
Am primit coletul incomplet, îmi lipsesc produse/accesorii, cum procedez?
Dacă ai constatat că îți lipsesc anumite accesorii din colet, îți recomandăm să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la recepționarea coletului prin completarea formularului de Reclamații & Sesizări . Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.
Am primit alt produs decât cel comandat, ce trebuie să fac?
Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, îți recomandăm să refuzi coletul la livrare. În cazul în care ai acceptat coletul, te rugăm să ne contactezi prin intermediul formularului Reclamații & Sesizări , completând atât datele comenzii cât și denumirea produsului livrat.
Produsul primit prezintă un defect fizic, cum procedez?
Dacă produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) îți recomandăm să refuzi livrarea. Dacă totuși ai acceptat coletul, îți recomandăm să nu folosești produsul și să ne aduci situația la cunoștință în maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de Reclamații & Sesizări . Orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv.
În cât timp este reparat un produs defect?
Termenul maxim de remediere în service a unui produs ce intră sub incidență Legii 449/2003, actualizată, este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea service.
Cum pot anula sau modifica o comandă activă?
O comandă activă poate fi anulată sau modificată telefonic la numerul: 0213.107.443.
Pentru cât timp pot rezerva produse?
Produsele pot fi rezervate pe o perioadă de maxim 2 zile lucrătoare.
Cât timp este valabilă o factură proformă?
Factura proformă este valabilă 2 zile lucrătoare de la data emiterii.
În cât timp primesc banii înapoi în urma efectuării unui retur?
Banii se pot returna în termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de către Soliton Computers, în contul indicat la completarea Formularului de returnare produse .
Când se livrează comanda mea?
Pentru produsele vândute și livrate prin curier vor ajunge la ține în aproximativ 24-48 de ore. În cazul ridicării personale de la punctul nostru de lucru, produsele pot fi ridicate după confirmarea lor de către agentul de vânzări.
Am pierdut certificatul de garanție, ce pot face?
Pentru a intra în posesia certificatului de garanție te rugăm să trimiți un mail pe adresa vanzari@soliton.ro .